diumenge, 22 de novembre del 2009

M'he posat de nou les piles per continuar. Un cap de setmana en silenci. Normalment em centro en la feina i la resta vaig fent. Vull tornar a l'espai del blog. He, hem, decidit que mínimament durant un mes no em connectaré al facebook. És com quan els fumadors decidim deixar de fumar. Porto tres dies sense connexió. Motius? uns quants. Sobretot el recuperar elpasseig. No vull aquesta mandra de voler arribar a casa i continuar connectada, mig per feina, mig el punyetero FB. A més en principi era només entre quatre o cinc amics i vaig dir amb 25 prou, i ara no sé crec que tinc 50. En fi. És una xorrada que estigui escrivint això. Força de voluntat i quedar amb la gent amiga a fer un cafè o una birra. M'agrada Barcelona. He d'estar satisfeta, de mica en mica vaig normalitzant aquest últim descabell. M'agrada també fugir i romandre completament sola, en silenci. Va bé. Tinc alguna assignatura pendent, però ara, s'adapta el currículum. Els fantasmes, són això, fantasmes.