dijous, 27 d’agost del 2009

Estem massa sotmesos .

Ja resta menys, un cap de setmana llarg, per iniciar de nou el curs. El dejavu d'aquesta vida meva s'ha sotmès també a funcionar per cursos. És com un cap d'any el 31 d'agost. Marca. No m'agrada. Avui estic una mica. Una mica descentrada, un munt de coses per fer, un parell de projectes interessants, amb una gent -no massa tampoc- que inspira confiança, amb la qual comparteixo bastant d'això tan complex com és plantejar l'Educació avui i la competència que s'espera dels que ens dediquem a la funció pública. Tan de bo que s'encaixi el discurs d'un dels meus assessors, tan de bo! Tot i això, el temps i l'experiència vital m'han fet tornar-me des-creguda i escèptica.
Tampoc m'agrada. No sé qui va dir que viure és anar acumulant pèrdues i decepcions, és aprendre a (sobre) viure cada cop més incomplet. S'acaba el temps de jugar, s'acaba aquest perdre el temps que tan m'agrada. Responsabilitat i feina. M'agradaria simplement fer i fer i fer, com deia una antiga companya fer cada dia seixanta croissants i vendre'ls i au! cap a casa. Ai el goce, amiga garza. Avui no m'agrado, aquest dejavu de final d'agost no m'agrada. ¿Donde van los besos que no damos?