dilluns, 31 d’agost del 2009

Urgències!

Sortint de l'Opencor, habitual un diumenge a les dues, quarts de tres..., compres d'última hora, la rústica, el diari, de vegades flors...
Un matrimoni de parla castellana, semblaven manyos, des del cotxe em pregunten on és l'Hospital de Santa Tecla, observo certa angúnia, i educadament els informo.
Miren sigan la rotonda, plaça Tarraco, suban la Rambla, Rambla Nova, y a la siguiente rotonda, detallo que és una font, la Font del centenari, però per estalviar aigua està aturada, giren a la izquierda y sitúense en el carril de la derecha, giren a la derecha en el semáforo y suban la otra Rambla, Rambla Vella, y después de otro semáforo ya verán ustedes que el Hospital de Santa Tecla está ahí justo a la derecha. El itinerario como un cuatro, acompanyo amb gestos . Pero no se preocupen porque está señalizado.
Què???????, senyalitzat??????? Lúnic que hi ha senyalitzat és l'oferta hotelera, si tens una urgència, no coneixes Tarragona i cerques un d'aquests hospitals o clíniques de mútua, asisa, sanitas, etc, ja has begut oli o sempre pots preguntar. Com sóc així i amb la cara m'ho van dir tot, vaig pujar al meu cotxe i vaig acompanyar-los fins a Santa Tecla.
Gracias, ¿es usted de aquí?
Sí.
Ah, no lo parece.
(?)
Ya podían señalizar los Hospitasles y no sólo los Hoteles, ¿eh?, ja, ja, ja
(?)
No sabíamos que fueran tan amables los catalanes.
(?)
No sóc especialment amable, i sí, certament no hi ha cap senyalització de l'Hospital de Santa Tecla des de la plaça Tarraco.